ZTM zwraca za bilety - Nowiny Zabrzańskie

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj pliki Cookies
Więcej informacji

ZTM zwraca za bilety

Można ubiegać się o zwrot pieniędzy za zakup biletów okresowych, 7-, 30-, 90-, 120-dniowych oraz wieloprzejazdowych na komunikację publiczną. Zwrot jest możliwy tylko zdalnie ponieważ Stacjonarne Punkty Obsługi Pasażera i Punkty Obsługi Klienta Zarządu Transportu Metropolitalnego zostały zamknięte. 

W związku z wprowadzonym stanem zagrożenia epidemicznego oraz zaleceniami, by pozostać w domu – zamknięte zostały szkoły i uczelnie wyższe, a wiele zakładów pracy decyduje się na pracę zdalną. Dlatego też pasażerowie Zarządu Transportu Metropolitalnego mogą skorzystać z możliwości zwrotu swoich biletów długookresowych. Każdy z pasażerów ma możliwość zwrotu biletu i otrzymania zwrotu pieniędzy.

Wniosek o zwrot biletu można złożyć samodzielnie za pośrednictwem Portalu Klienta ŚKUP. Aby skorzystać z tej możliwości muszą Państwo zalogować się na swój profil. Strona >>logowania<<. Następnie należy wybrać opcję „Zgłoszenie reklamacji”.

Od soboty (14 marca) nie ma możliwości zwrotu biletów w punktach stacjonarnych. Ze względów bezpieczeństwa zamknięte są wszystkie Punkty Obsługi Pasażera oraz Punkty Obsługi Klienta. Zwroty nie można również dokonać w siedzibie Zarządu Transportu Metropolitalnego.

Nie ma możliwości zrealizowania zwrotów w stacjonarnych automatach biletowych.

Pełna instrukcja postępowania w przypadku zwrotu biletu jest na stronie: https://metropoliagzm.pl/2020/03/17/zwrot-biletow-okresowych-jak-zwrocic…


Wstecz

Wasze komentarze (0)

Dodaj komentarz



Current month ye@r day *