Pracujesz w biurze? Jeśli tak, to z pewnością wiesz, jak uciążliwa potrafi być źle zorganizowana przestrzeń. Stosy papierów, plątanina kabli, a na to wszystko jeszcze drobiazgi osobiste. Takie połączenie nie tylko sprawia, że na biurku panuje ogromny chaos, ale również to, że ciężej jest ci się skupić. Czy wiedziałeś, że gumki recepturki mogą rozwiązać ten problem? Jeśli nie wierzysz, przeczytaj nasz artykuł!
Pomysły na organizację dokumentów
Kiedy na biurku zalega Ci sterta dokumentów, gumki recepturki (https://hurtopak.pl/pl/c/Gumki-Recepturki-1KG/42) mogą być zbawieniem. Użyj ich do pogrupowania dokumentów według kategorii, daty lub priorytetu. Nic nie stoi na przeszkodzie, byś stworzył własny system kodowania kolorystycznego, który ułatwi późniejsze odnajdywanie potrzebnych dokumentów. By jeszcze bardziej wszystko usystematyzować, przydadzą Ci się również torby papierowe np. od Hurtopak. Wsadź do nich posortowane pliki dokumentów i opisz kolorowym flamastrem, by wiedzieć, co znajduje się w konkretnej torbie.
Co więcej, gumki recepturki doskonale sprawdzą się do wiązania folderów i teczek, zapobiegając ich przypadkowemu otwieraniu się. To rozwiązanie cenią sobie szczególnie pracownicy, którzy często pracują w terenie. Umówmy się, że nie ma chyba nic gorszego niż wiatr, który porwał kartki…
Organizacja kabli i drobiazgów
Inna, nie mniej ważna kwestia to kable. Ich ilość w biurze potrafi być naprawdę ogromna, a kiedy jeszcze trzeba coś wpiąć, przepiąć itp., to irytacja murowana. Gumki recepturki, jakie oferuje m.in. hurtownia opakowań Hurtopak to prosty, a przede wszystkim tani sposób na ujarzmienie tego bałaganu. Zwiń nadmiar kabla w pętelkę i zabezpiecz go recepturką, by nieco uporządkować wygląd biurka. Jeśli z kolei masz problem z odróżnieniem przewodu do ładowarki, od tego do drukarki, możesz je oznaczyć kolorystycznie, właśnie przy użyciu gumek recepturek.
Ponadto używaj tych drobnych gadżetów do owinięcia wizytówek, długopisów, spinaczy i innych małych przedmiotów, które uwielbiają rozsypywać się w szufladach biurka i tworzyć tam niezły chaos.
Gumki recepturki to jedne z tych rzeczy, które warto mieć pod ręką. Są niedrogie i wszechstronne, sprawiając, że mogą ułatwić porządkowanie przestrzeni w biurze. Psst! Z doświadczenia wiemy, że w chwilach kryzysu, osoby używają ich na wiele innych różnych sposobów, np. zastępując nimi tradycyjną gumkę do włosów, kiedy ta zginęła w czeluściach damskiej torebki!
Dodane przez Mikołaj Czarnecki
Doświadczony dziennikarz portalu Nowiny Zabrzańskie. Specjalizuje się w tematyce lokalnej Zabrza i regionu Górnego Śląska. Pasjonat spraw społecznych, kulturalnych i historycznych miasta.