Napisane przez 12:07 pm Ciekawostki • One Comment

Kiedy warto stosować gadżety reklamowe?

W dzisiejszym świecie, gdy większość firm inwestuje w cyfrowe reklamy, zwłaszcza w social mediach, tradycyjne metody mogą wydawać się nieskuteczne. Papierowe plakaty i ulotki wydają się tylko generować więcej niepotrzebnej makulatury, co nie jest zgodne z modną ideą zero waste. Niektórych sposobów promowania marki nie należy jednak skazywać na zapomnienie, zwłaszcza jeśli mowa o gadżetach reklamowych. Sprawdź, dlaczego i kiedy najlepiej je stosować.

Gadżety reklamowe dźwignią handlu?

Każda firma, niezależnie od tego, czy jest międzynarodową korporacją, czy małym, rodzinnym biznesem, wie, jak ważna jest reklama. Przyciąga ona nowych klientów, a jeśli jest odpowiednio informacyjna, pomaga im zapoznać się z ofertą, produktami i wizerunkiem marki. Jest wiele sposobów na zareklamowanie swoich usług i towarów, a jednym z nich są gadżety reklamowe. Umożliwiają one nie tylko na przyciągnięcie uwagi w przestrzeni publicznej, ale także pomagają lepiej zapamiętać firmę. Podarowane pracownikowi czy klientowi torby z nadrukiem, kubki, notesy czy koszulki mogą zaś sprawić, że będzie on pozytywnie wspominał współpracę z nami. 

Zdobądź nowych klientów

Niezaprzeczalnym plusem gadżetów reklamowych jest to, że są niezwykle praktyczne – i to zarówno dla obdarowanej osoby, jak i obdarowującego. Są reklamą, która informuje otoczenie o istnieniu naszej firmy – można mówić tu o nienachalnym i biernym przyciąganiu nowych klientów. Odpowiednio dobrane upominki firmowe, takie jak porcelanowe czy metalowe kubki, płócienne torby na zakupy czy proste notesy, to także użytkowe przedmioty, które naprawdę mogą się przydać obdarowanym. Będą oni nie tylko używać ich na co dzień i tym samym w pewien sposób reklamować markę, ale także miło i ciepło ją wspominać. Gadżety z widocznym logo lub nazwą firmy to także dobry sposób na „przypominanie” o sobie klientom, którzy mogą dzięki nim chętniej ponownie podjąć się współpracy z nami. 

Odpowiedni czas i miejsce

Niezwykle istotne jest to, aby wybrać odpowiednie gadżety, które nie tylko skutecznie zareklamują firmę, ale także będą praktyczne. Warto wybierać przedmioty, których używać można na co dzień – aby uniknąć sytuacji, w której rzucane są one w kąt lub chowane na dnie szuflady. Jednakże równie ważne jest, to kiedy i gdzie firmowe upominki są rozdawane. Wszelkiego rodzaju targi, konferencje i imprezy firmowe to idealne miejsca do ich rozdysponowywania. Tego typu eventy często gromadzą osoby bezpośrednio zainteresowanie tematem i ofertą marki – tworzy to świetną okazję do zdobycia nowych klientów!

Spraw, aby klienci poczuli się docenieni

Wiadomo, że aby firma mogła się rozwijać i dobrze prosperować, należy zadbać o pozyskiwanie nowych konsumentów. Warto jednak zadbać także o tych, którzy podjęli się z nami współpracy lub nabyli w przeszłości nasze produkty. Baza stałych i wiernych marce klientów to podstawa dla działania każdego biznesu. Z pewnością podarowanie kubka czy torby z firmowym logo w ramach podziękowania lub jako prezent z okazji imienin, urodzin czy innego jubileuszu będzie mile widziane i zapamiętane!

Visited 12 times, 1 visit(s) today
Zamknij